Ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag för det är min bästa väns födelsedag!! Idag blir Anna 28 år! Woop woop! Sedan vi var 9 år unga har vi höllt ihop i vått och torrt! I snart hela 20 år har vi varit bästa vänner och vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans! Väldigt mycket som man kan gapskratta åt idag! Finns ingen bättre att dela alla dessa minnen med än med dig! Vi har lekt i sandlådan tillsammans, lekt med barbie och dockor (i smyg) tillsammans, vi har varit fjortisar tillsammans, vi har rest tillsammans, vi har firat alla våra födelsedagar tillsammans, vi har varit ute och partajat otaligt många gånger tillsammans, vi har varit på varandras studenter, du har varit de första som hälsat på när mina flickor fötts det finns så mycket mer men det viktigaste av allt vi har alltid ställt upp för varandra! Det finns så mycket att säga men det räcker med att säga att jag älskar dig av hela mitt hjärta Anna! Du är verkligen guld värd för mig och min familj! Jag önskar dig inget annat än det bästa i livet! Du och jag ska sitta på ålderdomshemmet och gnälla och tjata på våra gubbar! Tack för att du finns!
 
Allt var inte bättre förr...

Kommentarer
Tant Anna säger:

Oh älskade vän, finaste jag någonsin läst! Inte bra för mitt gamla hjärta 😩 älskar dig så mycket och jag älskar dina flickor lika mycket! Livet hade varit fruktansvärt grått utan er!
I vått och torrt du och jag gurkan! ❤️❤️❤️

2015-05-29 | 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback