Huvudvärk

Idag har jag haft huvudvärk från och till hela dagen. Hoppade föreläsningen jag skulle gått på i eftermiddags och åkte hem istället la mig på soffan och somnade en stund tills jag blev väckt utav att Ella slog fjärrkontrollen i huvudet på mig, vilket inte gjorde saken mycket bättre. Senare på kvällen släppte värken äntligen och vi gjorde pannkakor till kvällsmat med massor av grädde och sylt. Emilia åt som en häst och Ella som en gris så det blev till att hoppa i badet direkt efteråt. Nu sover tjejerna äntligen och vi får väl se om det blir lite plugg ikväll eller om det bli lite mamma-pappa mys framför någon serie eller film ikväll istället. Känner lite mer för det sistnämnda.
 
Imorgon är det upp tidigt igen för skola. Imorgon ska vi för första gången under denna kurs upp till HSM (musikhögskolan) och ha dans, musik/rytmik och drama på schemat. Ska bli väldigt spännande att se vad vi nu ska få hitta på. Håller tummarna för midre huvudvärk imorgon bara.
 
 

Kommentarer
Elin Gåhlin säger:

Gud vad gott med pannkakor! Ser riktigt mysigt ut!:)

Svar: Ja visst är det! Man kan aldrig tröttna på pannkakor =) Kram!
Mina popcorn

2015-05-20 | 20:16:13
Bloggadress: http://elingahlin.blogg.se/
Mummu säger:

En klickomat i huvudet piggar alltid upp.

2015-05-20 | 22:26:47
Bloggadress: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback