nattliga överraskningar

Inatt hände det igen. Emilia spydde ner hela vår säng. Som tur var hade Christian och jag inte hunnit lägga oss ännu och lsapp bli nerspydda vi med, utan hörde henne på nerevåningen och när vi kom ner satt hon där med spya i hela håret och över hela sig. Det var bara att duscha av våran stackars ledsna och trötta lilla tjej, byta kläder och slänga in alla sängkläder i tvätten (igen). När hon väl var vaken ville hon vara uppe och titta på Frozen på tv. Så Emilia och jag satt uppe tills klockan var 02.30 under en filt och tittade på frozen medans Christian gick ner och la sig med lillasyster. Nu gör vi ett nytt försök igen och hoppas att det inte blir fler spyor och tackar gud att ingen annan i familjen blivit smittad (ännu).
 
Ella var skit glad att få vara uppe i mitt i natten

Kommentarer
Johanna säger:

Söta kids!

Svar: Oh tusen tack! <3
Mina popcorn

2015-01-20 | 01:14:19
Bloggadress: http://johannaarntzen.se/
pappa säger:

Du tackade nog gud efter att du själv fått viruset....

2015-01-20 | 07:30:17
Diego säger:

Haha lilla knodden, men jäklar vad hårig Emilias arm är :P

Svar: Ni är alltid mer än välkomna!! <3
Mina popcorn

2015-01-21 | 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback