Tisdag

Idag var Christian med på inskolningen vilket gjorde att jag fick flera timmars egentid här hemma för mig själv,
vilket inte händer allt för ofta. På morgonen stack jag iväg efter frukost och tränade i lugn och ro. Efteråt var det hem och då blev det tvätt och städ med musiken på högsta volym. Helt underbart att få städa och greja när barnen inte är hemma och river fram nya saker och stökar ner så fort man plockat undan.

Inskolningen hade gått lika bra som igår och Ella hade varit jätte duktig även idag. En stor fördel nu när dagis har börjat igen är att tjejerna är så mycket tröttare på kvällarna, det är inga som helst problem att lägga dom på kvällarna och de somnar direkt. Så man får även den efterlängtade "egentiden" på kvällen som man saknade ofta under sommaren då barnen var uppe sent. Imorgon är det min tur igen att följa med tjejerna till dagis. Så dags att sätta väckning och sova så man är pigg och glad imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback