En natt att minnas

Inatt vaknade jag och fångade en varm och go spya i händerna. Man måste ju bara älska livet som småbarns mamma. Emilia hade hostat hela kvällen natten och låg och sov i våran säng när hon plötsligt sätter sig upp och hostar tills hon får spyreflex. Fort som bara den fångar jag hennes spya i händerna och vill typ bara spy jag med. När jag sedan varit iväg på toa och tvättat, spritat och bränt upp mina händer och kommer in i sovrummet igen säger Emilia "ingen fara mamma, jag mår bra nu". Mhm tänkte jag "härligt för dig att du mår bra, själv mår man lite lätt illa efter att ha fångat din varma slemmiga spya i handen". Men vad gör man inte för att slippa få den i nacken som den säkerligen hade hamnat istället då Emilia alltid ska ligga och lukta och snurra i mitt hår på nätterma. Tog iallafall inte lång stund innan vi alla sov som grisar igen. Snälla inga fler spyor inatt!
 
Tack Emilia! Du får ta hand om mig när jag blir gammal istället. Då jävlar!

Kommentarer
Anonym säger:

Hon e bara så söt!!! "Ingen fara mamma, ja mår bra nu" lät lite som att hon inte kommer spy mer iaf. 😁 love u mindes!! ❤️❤️

2014-10-06 | 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback