Vecka 21

Idag går vi in i vecka 21 (20+0). Med andra ord så har halva tiden redan gått eller rättare sagt sprungit förbi. Magen växer för var dag som går och jag känner av allt mer alla sparkar och rörelser i magen. Idag var även första gången som Christian kände en spark när han hade handen på magen. Fortfarande ganska svagt för honom men för mig känns det betydligt mer. Det känns som en livlig liten bebis än så länge och det är mycket mer rörelse än vad det var när Emilia låg i magen, hon var väldigt lugn. Jag mår fortfarande väldigt bra tack och lov och kan fortfarande klämma mig i en del av mina "vanliga" jeans, så än ska jag inte klaga. Jag har fortfarande lite svårt att föreställa mig hur livet kommer att bli med 2 små barn här hemma. Det är en väldigt stor omställning men vi tror och hoppas att det kommer bli jätte bra. En sak vet vi i alla fall och det är att Emilia kommer att bli världens bästa storasyster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback