Mammas sjukling

Här hemma har vi fortfarande en väldigt snorig tjej. Imorgon har det gått 1 vecka sedan Emilia blev sjuk och jag börjar bli lagom trött på det nu och vill bara att hon ska få bli frisk igen. Vi ligger och myser i soffan och tittar på Nickelodeon Jr hela dagarna. Visst är det mysigt men det märks att Emilia saknar sitt dagis. I torsdags kväll sa Emmi till både mig och Christian att sätta oss i ring på golvet här hemma och så skulle vi sjunga alla sånger som dom sjunger på samlingen på dagis.
 
 

Kommentarer
Elena säger:

Oh, hoppas hon blir frisk snart!

Svar: Tack så mycket! =)
Mina popcorn

2013-10-06 | 16:36:13
Bloggadress: http://komigenelena.blogg.se
skruffs pappa säger:

Saknar. Imon kommer jag hem :-)

2013-10-06 | 23:31:41
Ida Johansson säger:

lilla pluttan, klart hon saknar sina vänner

2013-10-10 | 07:05:13
Bloggadress: http://lchfmedida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback