Trött, tröttare, Hanna

Fy vad ja är trött. Inte nog med att det blir mörkt redan strax efter 16 på dagarna nu så är jag säkert en miljon gånger tröttare än vad jag brukar vara. Jag har praktik på en förskola här i Partille som jag nu varit på i två veckor och som jag har två veckor kvar på. Idag blev det ett långt "arbetspass" från 9-19 då det var planering på kvällen som jag fick vara med på. Imorgon börjar jag klockan 7 men slutar ganska tidigt, vilket känns väldigt skönt. När man väl kommer hem så blir det bara att ta det lugnt och göra så lite som möjligt eftersom att jag nog är världens tråkigaste och tröttaste människa på denna jord just nu. Men det är som det är och det är bara att gilla läget. Ser verkligen fram emot våren nu och allt som komma skall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback