Helgen som varit

I fredags klockan 8 på morgonen lämnades våran hemtenta ut på Göteborgs universitets hemsida och skulle vara färdig senast på lördag klockan 14.00. Så hela fredag + halva lördagen ägnades åt den hemska tentan. Min föräldrar hämtade Emmi på förskolan på fredag och tog med henne hem till sig eftersom Christian jobbade hela helgen och jag var tvungen att sitta hemma och skriva på tentan. Min syster som också går i min klass kom hit så att vi kunde sitta tillsammans då hon saknade en del av vår kurslitteratur. Så här satt vi hemma och gnällde tillsammans och tyckte synd om oss själva. Klockan 12.30 på lördagen skickade jag äntligen in mitt arbete och nu är det bara att hålla andan och hoppas på det bästa. På tisdag ska vi ut på praktik i en månad. Får hoppas att dom inte trackar på oss massor av skolarbeten utöver det nu också.
 
 
 
Senare på lördagen efter att tentan var inskickad åkte jag och lämnade Emmi hos sin farmor och farfar där hon skulle sova över natten. Själv skulle jag träffa tjejerna från min basgrupp ifrån skolan och fira att vi var färdiga med tentan med att gå ut och äta. Vi hade bokat bord på Svarta Oliven inne i stan och vi hade en jätte mysig och trevlig kväll tillsammans.
 
 

Kommentarer
sara säger:

Hej Hanna skrev detta inlägget till dig för över 1 vecka sen men fortfarande inget svar,först och främst vill jag tacka för en bra blogg. Detta är ditt 2 barn och jag undrar om ni ska ta reda på könet? Och i så fall varför? Tog ni reda på könet med erat första? Har du någon speciell önska om kön eller spelar det ingen roll? Sen undrar jag hur hinner du med att plugga mitt i att vara gravid och redan har 1 dotter? Är det något du rekomenderar att plugga när man är gravid? Var det planerat för din del eller blev det bara så? Lycka till med allt vad framtiden har att erbjuda . Kram

2013-11-06 | 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback