EGENTID

Christian var ledig från jobbet några dagar nu i veckan och då passade jag på att ha lite barnledig egentid. Jag åkte hem till Sofia i stan och hon lagade supergod lax med fetaost, vilket passar mig perfekt då lax är en av mina absoluta favoriter. Till efterrätt blev det digistivekex, vaniljkesella med bär. Vi åt så att iallafall jag höll på att spricka för att det var så himla gott och satt och pratade och skrattade i flera timmar tills vi märkte att klockan hade blivit väldigt mycket. Hur mycket man än älskar sitt barn så är det så himla skönt emellanåt att få vara utan dom och göra saker som man själv vill utan att behöva tänka på att hålla ögonen på en galning som bara vill busa och tycker att allt man egentligen inte får göra är extra roligt. Så denna dagen var verkligen guld värd och när man kom hem hade man ny energi igen till sitt lilla busfrö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback