ALLUM

 
Idag har jag och Emilia varit i Allum tillsammans med Alicia och Camilla. Vi letade efter farsdag present till våra barns pappor bla. men varken jag eller Camilla hittade något roligt. (Tur att det inte är våra pappor så vi slipper känna oss dumma på söndag) Trevligt hade vi iallafall och flickorna är så söta tillsammans! Dom sitter där i varsin vagn och sträcker sig efter varandras händer och snackar med varandra. Undrar om bebisar förstår varandra när dom "pratar"? Roligt låter det iallafall.
 
 
 

Kommentarer
Pappa Chriz säger:

Alicia va rädd för mig och Emilia gav mig sura minen när jag kom. Haha... Störde nog deras tjej dag!

2012-11-10 | 02:06:35
Patrik säger:

Ser ut som dom har roligt tillsammans dom små liven ;-)

2012-11-10 | 10:06:40
Moster säger:

Emilias första BFF?

2012-11-10 | 10:14:11
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se
mummu säger:

Vilka fina jeanstjejer.

2012-11-10 | 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback