Morsdag

Idag var det min allra första morsdag som mamma. Tror att jag kan vänja mig vid detta för jag blev riktigt bortskämmd av min lilla älskling (och pappa Christian) vi åt en god frukost på Le pain francais i allum och sedan fick jag en jätte fin klänning i present från Pondus.











Efter att vi hade firat mig åkte Christian hem till sin mamma för att fira henne och jag & Emilia åkte med min familj för att hälsa på min farmor. Farmor bor på ett äldreboende och blir alltid lika glad när vi kommer och hälsar på speciellt för Emilia.




Senare åkte vi hem till mamma och pappa för att fira våran mamma! Vi grillade och mamma fick blommor presentkort på bio och lite lotter. Väldigt lyckad dag med fint väder och med världens finaste familj!











Och sist men absolut inte minst!! Grattis världens finaste underbaraste mami på din dag!
Älskar dig! Du är bäst! ♥





Kommentarer
Jessica säger:

Det borde vara mors dag varje dag tycker jag :)

2012-05-28 | 09:04:20
Bloggadress: http://lawendelgoteborg.blogg.se/
mummu säger:

<3

2012-05-28 | 09:08:51
Tant Anna säger:

Grattis världens bästa mamma! <3

2012-05-29 | 01:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback