Kicki & Johanna

När Christian kom hem från jobbet idag så passade jag på att smita iväg en sväng utan Emilia för att träffa mina 2 arbetskollegor Kicki och Johanna på en fika i Allum. Alltid trevligt att träffa dom och höra lite skvaller ifrån jobbet. Man saknar ju verkligen tjejerna som man alltid träffade varje dag på jobbet förut, men som man nu inte alls ser lika ofta då man är mammaledig. Emilia och jag fick varsin present av tjejerna! Emilia fick en jätte söt rosa pall med en elefant på och jag fick ett jätte fint armand ifrån märket SNÖ. Blev jätte glad! Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Finare jobbarkompisar får man leta efter!! Tack för idag tjejer!! ♥


Fina Cristina & Johanna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback