Inte min dag idag

Måndag, ny vecka och nya möjligheter? Veckan börjar inte så bra för min del iallafall. Vaknade i morse och kände mig inte alls bra. Efter en månads förkylning känns det nu som att jag har blivit förkyld på nytt och mycket värre denna gången. Även Ella är superförskyld och båda flickorna är hemma idag med pappa ifrån förskolan. Bara att gilla läget, för idag har vi obligatoriskt grupparbete i skolan med tjejerna i min grupp, efter det ett seminarium som dock ej är obligatoriskt. Får känna efter hur mycket jag orkar efter grupparbetet. Efter skolan blir det hem och inta soffläge och dricka massor utav te. Nackdelen med hösten/vintern. Alla dessa jäkla förkylningar och andra sjukdomar. 

Flickorna laddar upp med C-vitaminer.

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se säger:

Jobbigt, krya på dig!!

Svar: Tack snälla du! =)
Mina popcorn

2015-10-12 | 14:43:43
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback