Min morsdag

Idag blev jag väckt utav mina flickor och Christian på sängen med skönsång från Emilia. "Ja må du leva..." Emilia förstår inte riktigt vad mors dag är utan tror att jag fyller år. Jag fick paket och kort och givetvis fick jag hjälp med att öppna paketet innan jag ens hunnit känna på det själv. "Vill du ha hjälp att öppna paketet mamma?" (hann inte ge henne något svar innan...) "okej mamma jag hjälper dig att öpnna". I Paketet fick jag en mors dag glossybox. En box med olika skönhetsprodukter (som jag tidigare beställde till mig själv som flickorna fick ge mig i present idag.) Sedan fick jag två trisslotter där jag lyckades skrapa fram hela 80 kr. Alltid något. Sedan på kortet jag fick stod det att jag skulle få beställa ett par skor jag velat ha ett tag nu. Ett par Nike Air Force 1. Tänk om man kunde bli väckt med såhär fina presenter lite oftare.
 
Jag är världens lyckligaste mamma till de två bästa tjejerna i världen och har världens snällaste sambo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback