Lycka är att få åka buss

Idag hade vi en lång skoldag, eller egentligen bara 3 timmas lektionstid fast 1,5 timma tidigt på morgonen och sedan 3 timmar "hål" innan nästa lektion på 1,5 började på eftermiddagen. Jag kände mig väldigt effektiv idag och tog därför med mig träningsväskan och gick och tränade på Sats kompassen mellan lektionerna. Vädigt härligt efteråt måste jag säga. Efter gymmet köpte jag med mig lunch och satte mig ute i solen och åt innan det var dags för lektion igen.
 
Efter skolan kom Christian och flickorna in till stan och möttes upp för att Christian skulle klippa sig. Under tiden promenerade tjejerna och jag runt i stan. Vi stod en bra stund inne på BR´s leksaker och jag tror Emilia hann peka på precis allt i hela affären och säga "mamma kan vi köpa den".
 
När Christian var färdig klippt tog han bilen hem med Ella och Emilia och jag åkte spårvagn och bytte sedan till bussen hem till Emilias stora förtjusning som har tjatat och tjatat om att få åka buss ett bra tag nu. Hon tycker att det är jätte spännande och var överlycklig över något så litet som att åka buss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback