Torsdag

Idag har det varit riktigt härligt vårväder med tvåsiffriga grader så flickorna och jag har varit ute och lekt. Ella som för första gången åkte rutchkana var helt överlycklig, skrattade och sprang genast tillbaka till trappan för att åka ännu en gång. Efter 100 åk i rutchkanan, gungat halva dagen, ätit lite sand och sprungit runt och busat var vi (jag) helt slut så vi gick hem och gjorde lite mat, efter det skulle vi alla tre sova lite middag så vi gick och la oss i vår säng och somnade direkt. Bara det att när vi vaknade hade klockan hunnit bli 8 på kvällen. Toppen! Så nu är man ganska så otrött om man säger så fast det är mitt i natten. Tur att det är fredag imorgon och vi alla tjejer är lediga.
 
 

Kommentarer
Tim säger:

Härlig blogg! kommer jag följa :)

2015-03-19 | 22:23:42
Bloggadress: http://varannanveckamedtim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback