Borås

Igår åkte Ella och jag til Borås för att träffa Kicki och hennes goding Damien. På morgonen träffade vi några andra mammor och gick med i ett "barnvagnsrace". Vi promenerade till en park där vi stannade och gjorde lite olika träningsövningar medans alla barnen satt i sina vagnar och tittade på. Ella såg helt chockad ut. Det tror jag det så som jag flåsade och såg ut. Efter en timmas träning var det slut. Så Kicki och jag gick vidare och köpte lunch som vi åt medans barnen fick leka en stund innan vi gick ut igen i det underbara vädret på en promenad medans barnen sov middag i sina vagnar. Supermysig dag och det är så härligt nu när man kan vara ute i solen mera. Man känner sig direkt mycket gladare och piggare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback