Onsdag

Idag var det dag tre på förskolan och Ella var något tröttare idag. Lite dämpad, trött och småledsen stundvis redan tidigt på morgonen ute på gården. Ville mest bli buren och ha nappen i munnen. När vi kom in efteråt och det var samling var hon glad igen och åt väldigt bra vid lunchen. Somnade vid vilan gjorde hon direkt på några minuter utan minsta problem. Medans Ella sov sa de till mig att jag kunde gå hem sålänge och att de skulle ringa mig om hon vaknade annars skulle jag komma tillbaka och hämta flickorna vid 2 tiden igen.
 
När jag kom tillbaka för att hämta flickorna vid 2 igen var alla barnen ute på gården och lekte. Ella var också ute med de andra barnen och såg först inte mig när jag kom, så jag stod och tittade på henne en stund och hon var så nöjd och glad och det var härligt att se. När flckorna upptäckte mig blev det kramkalas och jag fick berättat för mig att Ella hade vaknat för en liten stund sedan och hade varit nöjd och glad när hon vaknat, vilket var härligt att höra. Nu sover flickorna gott sedan några timmar tillbaka och jag njuter för fullt av denna lilla stund jag får för mig själv här på kvällen. Imorgon kör vi dag 4 av 5. Sedan tar vi en välbehövlig och skön helg.
 
Ella hade hur mycket som helst att berätta för pappa som var på jobbet efter att vi kommit hem ifrån förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback