Min första arbetsdag imorgon

Imorgon är det dags för min första arbetsdag sedan 1,5 år tillbaka. För fösta gången är det nu min tur att behöva smyga upp och göra sig iordning för jobb medans mina två älsklingar ligger kvar i sängen och sover. Det är på min mammas jobb som dom behövde extra personal imorgon då en av hennes kollegor skulle iväg på kurs. Min mamma jobbar som specialpedagog på en skola i Öjersjö. Hon är alltså klassföreståndare för en mellanstadieklass där barnen har olika typer av utvecklingsstörning. Så imorgon ska jag få jobba tillsammans med min mamma i hennes klass från 7.30 - 14.00 och det ska faktiskt bli väldigt roligt. Har hoppat in extra där en annan gång för många år sedan så vi får hoppas att det går bra även imorgon. Får nog sätta 10 olika larm på mobilen så att jag verkligen kommer upp imorgon, då man är van att sova till minst 9 varje morgon. Nä nu ska jag släcka ner och sova så jag orkar jobba imorgon.
 
Kommer sakna mitt lilla troll imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback