Ullared

 
Igår satte jag klockan på 7. Mamma och syrran kom och hämtade upp mig strax efter 8 för en tripp till Ullared. Det var väldigt mycket folk där, vi brukar annars alltid åka på vardagar och är vana vid betydligt mindre folk än en söndag strax efter löning. Men det var bara att bita ihop när galna kärringar körde på en bakifrån med sin kundvagnar för typ 65e gången på loppet inom 30 minuter. Det blev ändå en del shopping och jag hittade massor av fina saker. Man blir lite lätt galen när man är där och shoppar oftast mer än nödvändigt. Christian blir alltid nervös när jag ringer på vägen hem och säger "gissa vad allt gick på?" Denna gången sa han att han hade förväntat sig värre än vad det blivit och det var väl positivt ändå om du frågar mig. Annars får man faktisk skylla sig själv om man vägrar att åka med. Ullared som är så roligt!
 
'
Nej inte mina kundvagnar allihopa.

Kommentarer
Lise säger:

ser att du hittade två fina puddingar...

2013-06-04 | 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback