TILLBAKA TILL VARDGEN

Mitt jullov är nu slut och idag var det dags att gå tillbaka till jobbet. Innan jullovet hann jag vara i tre veckor på förskolan som jag fått jobb på. Jag trivs väldigt bra och det känns väldigt skönt att jobba igen, träffa folk och dra in lite pengar. När jag kom till jobbet idag var vi endast 4 barn och 4 perdagoger. Efter 1 timma gick två av barnen hem och det var endast två barn kvar. Vi skickade hem två av pedagogerna som hade börjat tidigast och vid 12 tiden kom de två pedagoger till som skulle ha "stängningen" på förskolan så då fick även jag och tjejen jag jobbat med gå hem. Hur lyxigt var det inte att börja jobb veckan på detta sättet då? Även imorgon blir det en lugn dag, vi räknade ut att vi max blir 8-10 barn på hela förskolan. Men man får passa på att njuta för det händer väl aldrig att det är så lugnt på jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback