PROV

Idag var jag i skolan och skrev provet som jag gått runt och haft ont i magen inför ett bra tag nu. Hela helgen har jag suttit och pluggat och försökt att lära mig allting utantill. Det var säkert 10 år sedan sist då jag gick i gymnasiet som jag hade "prov" på detta sättet om man bortser ifrån körkortsteorin. Väldigt skönt att ha det gjort nu iallafall måte jag säga och nu håller vi bara alla tummar och tår för att jag ska bli godkänd med så att jag kan släppa den hemska matematikkursen helt och hållet.
 
Imorgon är det min sista jobbvecka innan skolan kör igång igen. Vår nästa kurs är VFU (praktik). Ska bli roligt men det kommer att bli långa dagar samtidigt som det är en del skolarbeten att skriva under praktikens gång. Man blir annars så bortskämd när man går i skolan och kanske har lektion endast några gånger i veckan i några få timmar om dagen.
 
En liten dam som är uppe just nu och vägrar att sova...tur att vi har sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback