MINA NYÅRSLÖFTEN

Jag älskar verkligen nyår och tycker att det känns som en "nystart" på något sätt. Nu kan man avge sina nyårlöften och tänka på hur man vill förändra sig själv eller andra saker inför det nya året. Rensa ut allt gammal hemma och börja om från början. Låter lite fjantigt men jag tror verkligen att varje nytt år ska bli det bästa och jag ser alltid ljust på framtiden.
Givetvis är även jag tvungen att ha lite nyårslöften eller som jag kallar det "saker som jag vill bli bättre på"
  1. Bloggen. Jag har sagt det förr och jag vet att jag har varit mycket dålig på att blogga under året som varit. Jag tycker själv att det är så himla roligt att kunna blicka tillbaka och se vad som hänt under åren och tror verkligen det kommer att vara väldigt roligt även för barnen att kunna se bilder och läsa om sig själva på bloggen i framtiden. Därför vill jag verkligen bli bättre på att uppdatera här bloggen.
  2. Egentid. Christian och jag har sagt till varandra att vi måste bli mycket bättre på att göra saker tillsammans ensamma utan barnen. Allt vi gör kretsar kring flickorna vilket gör att vi ibland glömmer bort varandra. En bio eller bara att gå ut och äta någon gång ska väl inte behöva vara så himla svårt.
  3. Ta hand om mig själv. Nu till den klassiska "jag ska börja träna". Äta bra, träna, lägga mig i tid på kvällen och bara ta hand om mig själv lite bättre. Jag vill helt enkelt må bättre och känna mig bättre, genom maten, lagom med träning och bättre sömn. Den senaste tiden har det blivit alldels för mycket av skräpmat, socker, ingen som helst träning, sena kvällar och nätter. Detta ska det bli ändring på nu. Visst att man ska kunna unna sig men inte varje kväll som det varit på den senaste tiden.
Nu är vi redo för det nya året. Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback