Fullt upp

Jag blev godkänd på mitt prov som jag gjorde för några veckor sedan! Näst bäst resultat utav alla ca 30 elever dessutom. Yay!
 
Just nu har jag praktik i en månad och jag har två veckor kvar utav den. Det är långa dagar och mycket arbeten som ska in hela tiden. Jag är trött som tusan och skulle kunna sova dygnet runt just nu känns det som. Längtar så tills våren och att det ska bli lite varmare och ljusare ute då brukar man genast känna sig mycket piggare igen. Emilia har fyllt år, samma dag började hon på Born 2 move, en dansklass för 4-5 åringar på SATS. Ella fyller år om 2 veckor, Christian börjar snart på sitt nya jobb. Det händer grejer hela tiden och man har fullt upp. På fredag ska flickorna sova över hos mummu och morfar så att Christian och jag kan få gå på "date" för första gången på alldeles för länge. Ska bli jätte mysigt och välbehövligt för oss båda. Så nu vill vi ha fredag fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback