Mina godingar

Idag har flickorna varit på förskolan, jag har skrivit skolarbete hemma, Christian har jobbat hela dagen och är hemma först strax innan 12 inatt. På eftermiddagen har det inte hänt mycket, jag och flickorna har tittat på teletubbies på tvn 24 gånger (Ella har fått bestämma), vi har tvättat och annat tråkigt som måste göras. Ella har kommit in i någon konstig period då hon somnar i sin säng runt 20.00 tiden sover 30 min och kommer sedan upp och kan inte somna om utan sitter med Christian och mig i soffan tills vi lägger oss. På förskolan hade hon idag sovit i 2 timmar på vilan pga. att hon varit så trött. Får hoppas det går över snart och att hon börjar sova hela nätterna. Imorgon är det skola för min del så snart blir det sängen för mig och min lilla lady som just nu sitter här brevid i soffan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback