30 års fest

Igår var det dags igen. 30 års fest och denna gången var det Emre och Malin som fyllde år. Flickorna sov hos farmor och farfar så Christian och jag kunde gå all in. Festen var i Emres föräldrars stora hus och de hade lagat hur mycket mat som helst och det fanns dricka i överflöd. Det var ett väldigt härligt gäng där och både Christian och jag hade verkligen jätte roligt. Vi åt massa med mat, umgicks med härliga människor, lekte charader, dansade och rätt som det var hade klockan hunnit bli 4 på natten/morgonen och vi var bland de sista som gick hem. Som tur är bor vi 10 min där ifrån så när det började ljusna promenerade vi hem och sedan sov vi längre än vad vi gjort på väldigt väldigt länge. Det bästa av allt var att när jag vaknade mådde jag hur bra som helt. Ingen bakfylla eller huvudvärk. Helt underbart! Värre var det nog för Christian.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback