Grekland

Iår fyller båda mina föräldrar 50 år. Istället för att ha en stor gemensam fest vill de fira detta med att bjuda hela familjen på en resa. Så den 2a augusti flyger hela familjen, barn och respektive ner till Grekland, Kreta. Vi kommer att på ett 4+ all inclusive hotell precis vid havet som heter Atlantica Creta Paradise. Ni kan ju förstå att jag längtar som bara den efter att det ska bli augusti nu nu nu. Äta massor utav god mat utan att behöva laga den själv eller att behöva plocka bort efter sig, ligga i en solstol och sola sin bleka kropp, få bada i havet eller i en stor härlig pool. Få bo på hotell och bara komma bort hemifån för en gångs skull. Bara njuta och ta dagen som den kommer, inga måsten alls utan bara njuta av stunden tillsammans med hela underbara familjen. Detta ska bli hur roligt och härligt som helst. Det är verkligen härligt när man har något sådant här att se fram emot. Oh vad vi längtar!
 
 
Tror jag har världens bästa föräldrar
 
 

Kommentarer
Veronica säger:

Åh vad härligt :) Vilka föräldrar du har!!
Vi åker också till Grekland i sommar, samma datum :) Men vi åker till Rhodos. Kanske ses på Landvetter ;)

Svar: Ja visst det ska bli helt underbart verkligen! Oh vad härligt för er med! Ja hoppas att vi ses på flygplatsen =) Tror vi åker tidigt på morgonen.
Mina popcorn

2015-01-15 | 23:31:18
Bloggadress: http://lifeasveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback