2015

Vårt 2015 ♥
  • Ella har fyllt 1 år, Emilia har fyllt 3 år
  • Jag blev inlagd på sjukhus i början av året för blindtarmen
  • Christian har fått ett nytt arbete som han börjar på i mars
  • Christain hann bli hela 30 bast
  • Min lillebror tog studenten
  • Ella började på förskolan
  • Jag tog upp mina studier igen efter 1½ års mammaledighet
  • Min mamma och pappa fyllde 50 år
  • Vi har varit på soliga Kreta tillsammans med min familj i en vecka
  • Jag reste till Istanbul med mamma och syrran
  • Min bästa vän har flyttat hit till Partille
  • Jag har fått jobb på en förskola vid sidan av mina studier
  • Mina föräldrar har blivit familjehemsföräldrar så vi har fått en ny familjemedlem, jag har fått en "lillasyster"
Nu ser vi fram emot ett nytt härligt år med många nya händelser och fina minnen tillsammans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback