Första skoldagen

Idag var det skolastart för min del. Strax efter klockan 6.00 ringde larmet och det var dags att gå upp. Kände mig mer död än levande. På morgonen hade vi introduktion av vår nya kurs i 1,5 timma. Sedan hade vi 4 timmars "ledig tid" så jag hann åka hem, träna, hem igen duscha och äta och sedan tillbaka till skolan för en två timmars föreläsning. När jag kom hem vid 5 tiden var jag helt slut i huvudet. Det tar verkligen på krafterna att gå i skolan igen efter mitt långa uppehåll. På kvällen tittade flickornas farmor och farfar förbi en stund och lekte med barnen. Vilket barnen var väldigt glada för och de visade alla sina nya leksaker som de hade fått ifrån marknaden i helgen.

Nu ligger flickorna och jag i sängen redo för att sova. Vi är helt slut idag alla tre. Imorgon är en ny dag och då är det skönt att få vara ordentligt utvilad. 

Farfar läser bok med tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback