En barnfri kväll

Igår var vi ute och firade Laura, en vän som fyllde år. Eftersom att Christian jobbade hela helgen fick flickorna vara hos mina föräldrar. Jag lämnade dom redan på eftermiddagen så att jag sedan skulle kunna åka hem och duscha och göra mig iordning i lugn och ro. Vilket var väldigt skönt, att bara få ducha i lugn och ro utan att någon står utanför och säger "mamma jag vill oxå duscha" 500 gånger och att sedan få göra sig iordning med musiken på högsta volum och inte behöva tänka på något. Laura hade bokat bord på en Polsk restaurang inne i stan. Det var väldigt trevligt och mycket god mat. Man uppskattar verkligen dessa barnfria stunder som man får ibland. Att få äta sin mat i lugn och ro utan att någon skriker bredvid eller tar mat ifrån din tallrik fast du har exakt samma mat framför dig. Väldigt välbehövlig kväll med trevligt folk och man fick ladda sina batterier lite igen. Härligt!
 
Jag och min fina Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback