Födelsedagspresent

Tänk om alla dagar var som denna. Igår var mamma, min syster och jag ute på stan. För nu nästan exakt ett år sedan när jag fyllde år fick jag utav mina föräldrar "presentkort" på massage och en middag ute på restaurang. Just då var jag gravid med Ella och ville vänta med massagen. Så igår blev det äntligen av. 2 veckor innan min nästa födelsedag. Bättre sent än aldrig. Först gick vi en sväng på stan innan vi gick till Avenyn där vi skulle få vår massage. 1 timmas helkroppsmassage! Väldigt skönt och välbehövligt. Efteråt blev det middag på Taras en bit bort där vi åt väldigt god mat. En mycket trevlig dag med mamma och syster. Ser redan fram emot nästa födelsedag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback