27 år

Idag är det min dag! Idag blir jag hela 27 år gammal. Vad mycket kärlek jag fått idag! Telefonsamtal, sms, på facebook och instagram. Det finns så himla många fina människor och jag blir verkligen rörd, superglad och tacksam för varenda litet grattis jag fått av varenda en utav er! Det är så roligt att fylla år! Tyvärr har Christian jobbat hela dagen idag och är hemma om ungefär en timma. Så denna dagen har spenderats hemma tillsammans med mina fina tjejer. Imorgon ska vi in till stan Ella, Christian och jag när Emmi är på dagis. Kanske hittar något fint att köpa för alla mina pengar och presentkort som jag fått. Kärlek till er alla!
 
Mini Me

Kommentarer
Diana säger:

Hej så tråkigt att det är så dålig uppdatering på din blogg . Ser fram emot att komma in och läsa .

2014-10-29 | 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback