Promenad

Igår var jag ute på en liten längre promenad för första gången på nästan två veckor medans Emilia var på förskolan. Har haft två riktigt slappveckor utan någon som helst träning då jag bara ätit en massa skit och haft det lite för gott. Men igår så fick jag äntligen tummen ur godisskålen och röva ut på en liten promenix. Ella sov så gott i vagnen i sin nya varma åkpåse och vaknade inte förens vi var framme och var tvungen att ta upp henne ifrån vagnen. Det har blivit så kallt nu på bara någon dag och jag kände att det verkligen var dags att plocka fram vantarna om man ska vara ute och köra vagnen. Nä usch ska det vara kallt så kan det likaväl komma snö tycker jag. Kyla och regn är verkligen inget roligt alls.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback