Underbara vår

Äntligen har solen hittat hit och våren är på ingång. Underbart att kunna gå ut och leka igen istället för att som vi gjort mest suttit inne när det varit kallt, grått och regningt. Sedan kan jag inte beskriva hur mycket jag saknat att promenera ute. När jag var gravid hade jag ingen ork för promenader och eftersom att jag behövde springa på toa var 10e minut så kändes det inte som en superidé att försöka sig ut på någon längre promenad. Men nu äntligen är orken tillbaka igen och perfekt nu till våren som nu är här. Så nu i veckan har vi varit ute en hel del. Lyckliga barn och lycklig mamma.
 
 
Långpromenad på 1,5 timma med mamsen igår ute på landet i friska luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback