Torsdag

Tidigt imorse åkte Christian iväg till jobbet där de ska åka iväg på skidresa och kommer inte hem förens på måndag igen. Det blir väldigt många dagar här hemma själv tillsammans med tjejerna. I början hade jag nästan ångest första gången Christian skulle iväg och jobba och jag skulle klara mig själv här hemma med tjejerna. Men det känns som om jag börjar komma in i det nu iallafall. Det har gått jätte bra hitills och när det ibland blir lite för stressigt här brukar jag tänka på alla de mammor som har 3 barn eller fler och känner mig genast lite bättre. Emilia går bara i förskolan 15 timmar i veckan nu sedan jag blivit mammaledig tisdag, onsdag och torsdag så vi behöver inte stressa upp för att passa någon speciell tid nu på några dagar iallafall vilket är skönt. Nu ska Ella och jag iväg och hämta storasyster på förskolan och sedan tar vi helg redan idag. Härligt!
 
Mitt stora hjärta

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Saknar redan mina ❤! Bästa

2014-03-20 | 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback