Barnlediga

Vilken underbar dag vi haft! Hur mycket vi än älskar våra små flickor måste jag erkänna att det var väldigt väldigt skönt att få vara utan dom en stund idag. Tidigt imorse åkte Christian och jag till mamma och pappa och lämnade av tjejerna där för att få en dag för oss själva ute vid havet. Sola, bada och bara få koppla av! Oh vad skönt det var  att inte behöva tänka på någonting annat än sig själv för en stund. Vila öronen och ladda på sin energi. Vi åkte ut till Åsa där dom har jätte fin sandstrand där vi låg i några timmar. Både jag och Christian doppade oss för första gången iår i det (enligt mig) svinkalla vattnet. Solen stekte och det var hur härligt som helst. Ingen kan njuta så mycket av lite egentid som småbarnsföräldrar kan. Väldigt uppskattad och behövd dag. Tack snälla mamma och pappa! När vi sedan var på väg hem saknade man tjejerna väldigt mycket och det var så härligt att se dom igen. Dom hade haft roligt och busat och lekt hela dagen med mormor och morfar. Nöjda föräldrar och nöjda barn! Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback