Nu var det klippt

Nu i  lördags var jag och Emilia hemma hos mamma och pappa. Plötsligt hör jag Emilia på övervåningen inne i badrummet stå och skrika "BAAADA". En väldigt nöjd tjej badade tills fingrarna blev till russin och efteråt passade jag på att klippa hennes hår. Emilias hår växer allt annat än snabbt och var väldigt tunt nere i topparna så därför kändes det som att det var dags att klippa av en bra bit så att håret kanske kan växa sig lite tjockare. Känns som om det var massor utav "bebishår" kvar innan. Hon fick sitta i min mammas knä i badrummet samtidigt som jag försökte klippa någorlunda rakt, vilket inte var det lättaste. Efteråt märkte vi att Emilia hade fått en Jim carrey lugg vilket kanske inte var min tanke från början men nu får vi hoppas att det växer fortare och tills dess blir det hårspänna i luggen. Stackars barn.
 
 
 
 
Lika som bär?
 

Kommentarer
Diego säger:

Hahaha, lilla knodden :D.

2014-01-14 | 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback