She did it again

Läppstiftstjuven har slagit till här hemma igen. Denna gången hade "tjuven" låst in sig i badrummet och varit väldigt tyst. Det var först efter ett bra tag jag fattade att Emilia inte längre satt och tittade på tv utan försvunnit spårlöst. När jag sedan såg att hon inte var inne på sitt rum utan att det var låst in till badrummet blev jag först lite rädd att hon ska ha satt på vatten och börjat leka i sin badbalja eller liknande. Men efter att jag bankat på dörren, skrikit och gapat en stund öppnade hon till slut dörren. När jag fick syn på henne kunde jag bara inte låta bli att skratta. Denna gången nekade hon iallafall inte som sist utan sa att "hon bara ville göra sig lite fin". Skitunge.
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Hehe, när de är sådär söta kommer de undan med mycket!

Svar: Haha ja visst gör dom. =)
Mina popcorn

2014-12-01 | 19:38:14
Bloggadress: http://johannaarntzen.se/
Juliette-mamma till Liam säger:

nnaaw gud va sööt hon är:=)

Svar: Tusen tack fina du!!
Mina popcorn

2014-12-05 | 12:42:54
Bloggadress: http://juliettebloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback