Det var bättre förr...

Ja i alla fall vad gällande min kondition. Just nu är den helt jädra kass! Jag är så trött hela tiden och känner mig redan klumpig som en flodhäst fast jag inte ens i halvvägs in i graviditeten. Gymkortet har jag fryst sedan några veckor tillbaks då jag insåg att efter jag på över 3 månader fortfarande inte varit på gymmet en enda gång skulle det nog inte heller bli någon större förändring på den fronten de närmsta månaderna heller. Jag har verkligen noll motivation eller ork eller lust just nu, jag kommer ändå bli tjockare hur mycket jag än tränar. Men så fick jag ett litet konstigt ryck i helgen och begav mig ut på en promenad när Emilia skulle sova middag, vilket jag fick ångra bittert innan jag ens kommit halvvägs på min promenad. Jag måste låtit som en kåt jävla pervers gubbe där jag kom gåendes (läs lunkandes) i snigelfart med världens flås/stönande redan efter 10 minuters promenerande. Visst att det var ett tag sedan man rörde på sig men herre min gud vilken dålig kondition man har fått under denna tiden. Känns inte alls roligt. När jag kom hem var jag så trött att jag bara ville lägga mig och sova för natten fastän klockan bara var 2 på eftermiddagen men tyvärr hade Emilia andra planer så det var ju bara att försöka hålla ögonen öppna resten av dagen.
 
Fick i alla fall använda mina nya fina byxor jag fick av min Christian.
 

Kommentarer
Camilla säger:

Svar: Jo tack det går nu åt det bättre hållet i alla fall. =) vet att man ska vara hemma när man är sjuk, =( skriver till dig på fb i personligt meddelande varför jag jobba ändå. kram

P.s du har perfekt kropp även om du inte tränar.

Svar: Oj, Tack vad söt du är :)
Mina popcorn

2013-09-10 | 18:14:58
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback