Vecka 24

Nu är vi inne i vecka 24 (23+4) idag om man ska vara exakt. Jag mår fortfarande väldigt bra men tycker att det ska bli skönt den dagen som man inte är gravid längre. Jag börjar längta efter att få börja komma igång med träningen igen, vara ute och promenera utan att det känns som om man ska pinka på sig efter 100 meter och att kunna ta på sig alla sina "vanliga" kläder igen. Nu börjar jag känna mig väldigt stor och klumpig. Men annars mår jag väldigt bra så det ska man vara tacksam för.
 

Kommentarer
Sara säger:

Hej först och främst vill jag tacka för en bra blogg. Detta är ditt 2 barn och jag undrar om ni ska ta reda på könet? Och i så fall varför? Tog ni reda på könet med erat första? Har du någon speciell önska om kön eller spelar det ingen roll? Sen undrar jag hur hinner du med att plugga mitt i att vara gravid och redan har 1 dotter? Är det något du rekomenderar att plugga när man är gravid? Var det planerat för din del eller blev det bara så? Lycka till med allt vad framtiden har att erbjuda . Kram

2013-10-27 | 23:51:49
Sara säger:

Hej först och främst vill jag tacka för en bra blogg. Detta är ditt 2 barn och jag undrar om ni ska ta reda på könet? Och i så fall varför? Tog ni reda på könet med erat första? Har du någon speciell önska om kön eller spelar det ingen roll? Sen undrar jag hur hinner du med att plugga mitt i att vara gravid och redan har 1 dotter? Är det något du rekomenderar att plugga när man är gravid? Var det planerat för din del eller blev det bara så? Lycka till med allt vad framtiden har att erbjuda . Kram

Svar: Hejsan. Jag har haft fullt upp och missat detta helt. Ber om ursäkt. Nej vi har valt att inte ta reda på könen eftersom att vi inte tycker att det spelar någon roll och vill ha det som en överraskning då det är dags. Vi tog inte heller reda på könet när vi väntade Emilia. Vi kommer att bli lika glada för vad det än blir bara barnet är friskt. Ang. att plugga och ha barn och samtidigt vara gravid så ska jag säga att det är väldigt tufft, Det är väldigt mycket att plugga på högskolan och man mår inte alltid jätte bra under graviditeten och att ha ett litet barn hemma är ett heltidsjobb bara det =) Men samtidigt om man vill plugga så är det bara att kämpa allt går bara man vill =) Graviditeten var planerad så jag har valt detta själv. Kram!
Mina popcorn

2013-10-27 | 23:52:56
Jeanette säger:

Jättefin mage. Saknar verkligen och va gravid...speciellt när min yngsta är 4 år nu:)

2013-10-29 | 21:29:56
Bloggadress: http://jiaandthestars.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback