Vecka 23

Imorgon går vi in i vecka 23 (22+0). Enligt min gravidapp i mobilen har 55 % av graviditeten gått redan. Magen har växt som bara den under 2 veckors tid nu och nu börjar jag känna mig ganska stor. Jag har börjat få halsbränna på kvällarna, vilket jag inte direkt saknat sen jag hade det sist under min första graviditet. Sparkarna är väldigt tydliga nu och man kan även se magen röra sig lite smått nu på utsidan. Det verkar vara en aktiv liten bebis som rör sig mycket. Emilia är verkligen jätte gullig och klappar ofta magen och pussar på den samtidigt som hon säger "beeebis". När sedan Christian klappar eller gosar med magen blir hon arg och tar bort hans hand och säger "Emijas bebis" med väldigt bestämd röst och lägger huvudet på magen. Jag skrattar lika mycket varje gång.
 
Världens bästa storasyster

Kommentarer
Jessica säger:

Jösses vad fort det går och vad mycket magen har växt!

2013-10-15 | 22:30:45
Bloggadress: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se
Jossan säger:

Du är så fin! Och vilken under bild på Emilia och magen!

2013-10-15 | 22:57:26
Jessica Högberg säger:

Men så gullig!! Fin mage har du!! Tack söta för tumme ang min väninna...

Svar: Tusen tack själv =)
Mina popcorn

2013-10-16 | 11:13:18
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
kerstin ehrenholm säger:

gullig bild

Svar: Tusen tack! =)
Mina popcorn

2013-10-16 | 21:59:57
Bloggadress: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback