Tidig fördelsedagspresent

Om exakt 10 dagar så är det den 21a oktober och då fyller jag 26 år. Men redan igår fick jag en tidigt födelsedagspresent ifrån Christian och Emilia. Eftersom att jag behöver bekvämare skor nu när jag börjar bli lite tjockare än vanligt och mina vanliga stövar och converse inte alls är så bekvämma för fötterna längre fick ett par nya Nike free run utav mina två älsklingar. Världens bekvämaste skor jag någonsin ägt och desutom är dom skit snygga. Sedan snart 2 år tillbaka är det dom enda träningsskor jag använder och vill aldrig ha något annat. jag verkligen älskar dom. Så nu fick jag mig ett nytt par snygga Nike i present så nu slipper jag ha ont i fötterna mer.
 

Kommentarer
Diego säger:

Och du kontrar du med sönderkokt korv? ;)

Svar: Hahahaha passa dig Diego! Annars bjuder jag på korv nästa gång ni kommer hit =D
Mina popcorn

2013-10-11 | 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback