Studiedag

Både idag och imorgon har den här lilla korven studiedag ifrån dagis. Hennes allra första studiedag. Tänk vad hon kommer att älska studiedagar ifrån skolan senare när hon blir äldre. Nu tycker hon nog inte det är lika roligt för hon verkligen älskar sitt dagis och alla sina kompisar där. Nu i veckan när jag skulle hämta henne från dagis så kom jag mitt i när dom höll på att dansa inne i "dansrummet". Dom hade stort projektor på väggen med youtube klipp dom spelade musik ifrån och barnen hade små söta danskjolar på sig. Emilia blev jätte arg när jag kom och sa att vi skulle gå hem, hon vägrade följa med mig och jag fick ropa på henne flera gånger men hon ville bara dansa mer tillsammans med kompisarna och var inte alls sugen på att följa med mig hem. Tillslut fick jag gå in och bära ut henne i hallen och ta på henne kläderna under väldiga protester. Världens elakaste mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback