Sista kvällen som 25

Idag har Emilia och jag varit hemma hos min familj och firat att jag fyller 26 imorgon, Christian var tyvärr iväg på jobb. Vi åt grillat med klyftpotatis och grönsaker i ugn. Efteråt blev det jordgubbar och glass, Emilia bad om mer glass hur många gånger som helst och efter typ femte gången fick vi gömma glassen. Efter middagen var det dags för mig att gå upp och lägga mig. Det är en tradition vi har och haft sedan vi var små att den som fyller år går upp och "lägger sig" i sängen och så kommer familjen in och "väcker en" och sjunger med presenter eftersom vi aldrig orkat eller kunnat göra det på morgonen när vi fyllt år därför gör vi det istället på kvällen när vi alla är samlade. Efter skönsången fick jag presenter, Presentkort på valfri massage eller annan behandling som jag ska gå på tillsammans med min mamma och syster och så fick jag pengar. Sedan blev det mys framför tv:n med bl.a. solsidan. En bättre söndag med andra ord.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback