Nygammal hårfärg

Förra veckan fick jag något slags ryck här hemma och färgade håret tillbaka till min mörka färg. Men usch vad håret känns annorlunda nu under graviditeten, det sägs ju att det ska kännas tjockare när man är gravid. Men mitt känns bara risigt och inte alls som det brukar. Det var exakt samma sak under min första graviditet med Emilia. Jag minns att när jag slutade att amma henne så tappade jag även all babyfjun i håret, pannan och bak i nacken. Det såg väldigt roligt ut när babyfjunet i luggen började växa ut igen. Usch vissa saker förtränger man snabbt, men nu vet jag väl vad jag har att vänta. Bara att gilla läget vare sig man vill eller inte.
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du passar väldigt bra i båda!

Svar: Tack så mycket!
Mina popcorn

2013-10-16 | 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback