Mys med morfar

Här hemma är vi fortfarande förkylda och i natt har ingen av oss sovit speciellt bra eftersom att Emilia legat och hostat hela natten. Christian åkte iväg och jobbade tidigt på morgonen och Emilia och jag åkte hem till morfar och hälsade på när vi vaknat. Solen lös och det var riktigt härligt ute i trädgården där det är alldeles vindstilla. Emilia som är helt tokig i äpplen fick hjälp av morfar att hitta de finaste äpplena i trädet som hon glatt smaskade i sig. På kvällen var både jag och Christian iväg på vårt första föräldramöte på Emilias förskola, och Emmi fick stanna kvar hos morfar under tiden. Senare när jag hämtade henne på kvällen somnade hon direkt när jag satte henne i bilen nöjd efter all lek och bus under dagen. Nu vill vi bara bli friska så att vi kan gå tillbaka till förskolan och leka med kompisarna också.
 
 

Kommentarer
kerstin ehrenholm säger:

vilka fina höstbilder härliga

Svar: Taack =)
Mina popcorn

2013-10-03 | 07:59:41
Bloggadress: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback