Lördagsmys hos svärföräldrarna

Igår var vi alla bjudna hem till Christians familj på middag. Väldigt längesen vi sågs allihopa så igår var det väldigt roligt att alla var samlade tillsammans. Emilias farfar Ricky hade lagat underbar mat och farmor Marita hade bakat en jätte god tårta. Alla sjöng för mig för att jag hade fyllt år och jag fick även present ifrån alla vilket jag verkligen inte hade förväntat mig. Jag fick ett presentkort i Allum med alldeles för mycket pengar på, dom skämmer verkligen bort mig och jag är så glad som har en sån fin och underbar "bonusfamilj". Efter mat och tårta blev det mys i soffan med popcorn och annat gott medans småtjejerna sprang runt och busade flera timmar i sträck. Emilia lärde sig även att säga farmor "amo" igår och sa det säkert en miljon gånger under kvällen. Innan har hon kallat både min och Christians mamma för mummu (mormor på finska). Men igår blev det rätt för första gången. Det blev en lång och trevlig kväll och när vi kom hem var klockan runt 1 och Emilia somnade på 2 minuter i sin egen säng. En mycket trevlig kväll med familjen.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback