Dagis förkyldning

Idag fick jag ett samtal runt 11 tiden ifrån Emilias avdelning på förskolan. Emilia var varm, snorig och väldigt hängig och dom ville att jag skulle komma och hämta hem henne. Som tur är var jag hemma idag för att studera inför tentan som ska vara inlämnad imorgon så jag kunde vara där snabbt. På morgonen hade det varit gruppfotografering på förskolan så det var ju även tur att hon hann vara med på det åtminstone och inte ser alltför hängig ut. När jag väl hämtat henne gick vi en sväng till Allum för att köpa nässpray till lillstumpan. Sedan gick vi hem och gosade och myste i sängen en bra stund innan vi somnade. På kvällen var hon mycket piggare igen men hon får ändå stanna hemma ifrån förskolan i några dagar så att hon hinner bli helt frisk. Även jag är superförkyld det är bara Christian som klarat sig ifrån denna jädra förkylning. Får hoppas vi blir friska snart, redan andra gången Emmi är hemma och sjuk nu sedan inskolningen för 1½ månad sedan. Men det hör väl till antar jag. Jag klagar inte utan ligger gärna hemma och gosar med världens goaste tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback