Jag är en ordentligt bortskämd mamma idag!

Herre gud vad dom skämmer bort mig här hemma. När Christian kom hem från jobbet tidigt imorse hör jag att han och Emilia prasslar ute i hallen, en stund senare kommer Emilia bärandes in på ett litet fint inslaget paket. När jag öppnar ser jag att det är en ny Iphone 5. Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Så nu har jag en ny leksak som jag knappt kan slita mig ifrån. Senare på kvällen när vi firat både min mamma och Christians mamma får jag ett paket till. En morsdag Glossybox! Mina fina underbara familj skämmer bort sin mamma/sambo så mycket! Längtar redan tills nästa morsdag!
 
 

Kommentarer
Tina säger:

Oj vilka fina presenter du fått!! :)

2013-05-26 | 23:44:48
en daglig läsare säger:

Ooohhh va fina saker! :-)

2013-05-27 | 00:04:04
Kaffehörnan säger:

Godmorgon. Vad fint du fått

2013-05-27 | 07:31:54
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
mummu säger:

Det är du värd!!

2013-05-27 | 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback